9/7/10

Berjalan ke Parking >> Castle Damai, Ampang :)

Huh! NorLiyanaZulkefli, skali lagy mendera aku untuk berjalan from Pavi, True Fitness ker hotel yg ader seblah pavi tue. Then, masuk dlm building tue, go autopay,n naek lif untuk gi ke tingkat 5! Huh!
**All the way , mulot aku yg cm Battock Ayam nie, asyik tanye jer, "Beb, mane kete dow? Mane dow? Mane dow??' Haha. Finee NorLiyanaZulkefli ignore saja soklan aku. Haha. ;p Tengs A Lot huhhhh! Haha. ;)

Atlast, smpai jugak okay! Haha. hepi sudah! Haha. ;p
** Skali lagi dorang(yana,angse,mina) wat aku penatttt. Coz dorang suh aku teka plakkk yg aner 1 kete yana!! Aku dpt hint mngatakan kete dier come from Ganu! Haha. Must be plat no. starts with T!! Haha. Got it! ;) Dengan megahnye, masuk dlm kete. Best2!! Dpt dudokkkkk. sgt legaa!! Hahaha
**VVVVRRROOOMMMMM!!! Yana memecutt. Hee. Yana, slow down please. Aku tak kawenn lagi dow! Haha.
**Buat pertama klinye aku gi castle tue. Something new. I loiiikeeee! ;) Cam pelik plak jalan dier, cam gelap plakk an! Slalu layan shisha kat Permaisuri sajaaa! Hee. ;p

>>>>A few minutes<<<<

REPRESENTING TO YOU'LL, castle damai, ampanggggg!! Haha...

**Kami berjalan dalam kumpulan, takot kene culikk. Haha. Mepekk sudaah aku niee! Haha. ;)

Aku nampakk sekumpulan boys, mostly BERAMBOT AFRO okayy! Twinnnnnsss! Haha. ;)

We olz duduk, n terpakse gabung meja. Haha. 8 of us.
**Excuse Mee!! Order please. Habbit aku kat restaurant, ~ske pgil waiter, sebab aku dah haus!! Weeh. ~

*Aku decide untuk order MANGO JUICE!! Slurrppp!! Yummy!!
Shishaa pun sama jugaaa~ Sluurrppp!! Im Stoneeddd okayy! Haha. ;p

**Borak2 lagy, smbil aku plak godek2 DSLR Erin!! Rase cam pro! Prasan dow akuu! Haahaha..

NorLiyanaZulkefli start borak dengan aku. Personal.!@##$^&&
p/s for you baby : BE STRONG! IM ALWEZ HERE FOR YOU!! ;) Aku dah penah rase dulu ape yg kaw rase dow. Kau perlu tabah okay! Aku paham kawww. (baek kan aku!! hee. )

Pak Arab Mak Arab ramai gile kat situ.. Nigger pun tidak ketinggalann!! Haha. ;p
Malay cm kurang plak! Tak dpt nak cuci matee!! Haha.

**U olz jom ah balekkk! Aku tumpng erin, n turun depan Leisure Mall. Hee. ;)
**Cab mnjadi sasaranku. Hee. Tambang RM10 untuk sampai ke umah aku. Mahal kn?? Cekik Daraaahhhh!! Bongokkkk!! -.-

Fuhh! Lega aku smpai ke rumah tanpa sebarang tragedi yang menakotkan. Alhamdulilah. ;)


Pendek kata, Saya Gembira Dapat Lepak Dengan Mereka! Funnnn! Lots Love! ;)

1 comment: