10/29/10

Sister ever :) ily kak !

Nama kakak saya : Norazni bt Naim
Umur : 17tahun *katenye!
Pekerjaan : Jururawat
Status :  Sudah berumah tangga <3

Salam semua, dalam pada bosanbosan skunk nie, meh aku citerkan kat korang serba sikit tentang kakak aku. Huhu ! Kat atas tue, skit ttg biodatanya ! Walaupun tak semua details dia ada kat situ. Hee. Kakak aku nie, dia nye angin bila okayyy,perghh ! Sgt okaayy ! Seolah-olah kawan.. Tapi once dia rase bengangg kat sapesape, korang akan tawu lah perangai dia cmnaer! HAHA ! sorry kak ! takde niat pun nak kutuk kauu ! HAHA ! <3 syg kaw ! 

Dia tak pernah berkira dengan aku. Dia ada time susah senangg aku. Aku taw kdg2 kalau dia mrh aku, tu tandanya dia syg kan aku ! Yelah, kakak mane yang taknak adik dia jadi baeekk ! :) Tapi setakat nie, aku baeekkkk kot ! Cume sometimes tue, sedikit notty ! HAHA ! ^.^ v

Habbit dia semenjak dua menjak tiga menjak nie, suke kirim kat aku seluar jeans, Coz so far, aku just beli seluar kat FOS jerr ! Sesuai dengan jiwa aku ! Pada dia, apa yang aku suke n minat, same dengan ape yg dia suka n minat jugakkk ! :) Tue lah namenyee, adik n kakak ! Cume sometimes juga, ada hal yg aku nak share dengan dia, tak boleh nak share sgt. Yelahhh, bagi aku dia sebagai kakak, kadangkadang cam tak sesuai nak tawu ceritaa aku nie ! :) HEE ! Kak ! Sorry ampun eaaa ! <3

APE-APE PUN, AKU NAK KAU TAW, YANG AKU SANGAT SAYANGKANN KAW ! :)   

No comments:

Post a Comment