11/4/10

Bukan kerja kau untuk mengaibkan sesama manusia -.-'

Hey2 manusia ! 
Sudah2lah kau aibkan manusia lain . 
Jangan tunjukkan kat orang laen yang kau berfikir pakai lutut . Orang laen berfikir pakai akal . 

Aku mmg pantang kalau org sibok dok sebut hal keluarga aku . 

Antara sebab-sebabnya :

1-aku tak pernah nak kurangajar dgn family kau
2-aku mmg akan backup sdare aku sampai akhir zaman aku
3-kau tak tau life aku jgn pandai-pandai nak judge aku
4-aku tak pernah usik kau , so don't ever touch me bitch
5-letih dengan semua sandiwara -.-' 

Hishhh -.-'

Macam aku cakap , seburuk mane pun manusia tue , biarkan dia . Bukan hak kau sebagai manusia biasa untuk menghukum dia dan jangan sesekali kau mengaibkan orang . Sebab , 1000kali teruk kau boleh kene . Tuhan tue maha adil syg . Maha esa . Maha pengampun . Allah swt akan sentiasa bersama dengan umatNya yang sentiasa bersabar . :) Think twice before u act :) Please . 

And 1 more thing my dear ! -.-'

Kalau kau taknak orang pandai serong kat kau , better kau stop buat keje bodoh (aibkan orang tak tentu pasal) .
Tak payah nak buktikan macam-macam dengan aku . Aku malas nak amek taw . Hal aku pun belum tentu orang laen akan concernnnn . 
Aku bercakap nie , melalui pengalaman aku . Perit jerihh , semua aku penah lalui . Mungkin kau sendiri pun takkan dapat bayangkan unless kau ada di tempat aku mase aku mengalami saat-saat kejatuhan . Tapi aku hanya berdiam diri dan mula berdoa pada Dia , tangisan aku sampai pada Dia . Dia dengar keluhan aku , aduan aku . Dia jadi rakan sejati aku sampai aku mati . Hingga akhir zaman aku . 

"Kau tolong pesan dekat MAEL , yang please stop being childish mann . Kalau kau rasa kau jatuh wat kali nie , jgn putus asa untuk bangun balik . Allah swt akan sentiasa ada dengan umatNya yang tidak mudah putus asa dan sentiasa tabah menghadapi cabaran dan dugaan."

No comments:

Post a Comment