11/3/10

Kau dah ludah , Kau jilat balikk . Boleyy ?


SHUT UP U SILLY BOY ! -.-'

Kami kenal since aku 18 tahun . Kenal from cousin aku sendiri . Jarak umur kami lebih kurang 8 tahun . Yes ! Dia agak berumur kalau nak dibandingkan dengan aku kann ! :D
Kami menjalinkan hubungan cinta ! *cewahh ! :P Then , sepanjang kami kenal tue sikap dia yg buat aku sgt syg kan dia ialah :

1-caring
2-penyayang
3-baik hati
4-pemurah *sebab aku suke shopping! :P
5-suke wat surprise 
Moment yang aku takleh nak lupaa ialah , ketika kami , jalan kaki dari BB ke KLCC . And ke Bukit Nanas . Jalan kaki okayy ! Ramai yang ingat kami tourists ! HAHA ! ^^ Do we look like foreigner ! HAHA ! :)
Aku sempatlah masak untuk dia , menu yang aku masak untuk dia ialahhh !

Chicken Stew ! Slurpp ! Menjadi ! Aku hidangkan pada dia and kwn serumah diaa ! *Opss ! Jgn pk bukan2 , takde ape2 18sx yang berlaku pun . Kami clean ! :) 

And kami travel dalam KL just menggunakan public transport . Dia berjalan sgt laju okayy ! Sehingga menyebabkan aku terpaksa jerit :
"B ! Tgu laarrhh , i penat lah ! U jalan laju sgt !"
And dia jwb , "HAHA ! Okay2 ! Sorry my wife !"

WinkWink ^^ Sweet knn ! HEHE ! :P

Setiap kali kat shopping complex , aku akan tunjuk ape yg aku nakkk . Tp intro goes like this . 
"Eh B ! Cantiknyee kasot tueeee ! :)" *sambil senyum melerettttt

Dia jawabb !  

"Ye.Ye.Ye! Jom masuk n i let u choose the best 1 kayyhh ! Then amek credit card i niee ."

HAHA ! I loikee ! Tengs B , i <3 u more ! :)


And hubungan kami terjalin dalam 8bulan . Jodoh tak pjg . Terputus di tengah jalan . :( Ouh takpe ! Kumbang bukan seekor :) 

Hubungan kami terputus selama 3 tahun . Dia senyap . No.fon ditukar . Khabar berita menyepi . Aku cuba carik dia untuk setahun pertama . Tapi harapan aku meleset . Dia hilang entah ke mana . Ayat terakhir dia gtau aku :

"U, im going back to my hometown. Sorry for did this and tglkan u sorang2. If jodoh kita ada , insyallah kite akan jumpa balekkk. U take care. Love u."

!kenapa kau mesti ungkapkan perkataan "i love you" kalau kau sendiri nak blah tglkan akuuu ! Huh ! -.-'

3TAHUN BERLALU ! 
~tiba-tibaa,tanpa dijangkaaaa~


Dia add aku kat FB okayy ! Huh ! Aku hampir melupakan diaa ! Tapi , dia muncul di saat-saat aku sgt memerlukan seseorangg ! :) 
OMG ! He's back ! 
Once aku approved dia, dia tegur aku kat i.m . 
Mule2 aku cam jual mhl . Tp rasa rindu aku tak dapat dibendung lagi ! :) I really miss u man ! <3
Kami exchange phone number . N we starts sms-ing . :) 

Tp , dia kate jadi single is much better than having a gf/bf . Yes , aku mengerti maksud kau tue . Jgn risau syg , aku takkan letak harapan yang terlalu tgi . 

And now , aku nak luahhkan , kenapa aku namekan blog nie as 
"Kau dah ludah , Kau jilat balikk . Boleyy ?"
 
One day , aku ade text dia , kol dia . Berapa ribu kali pun aku tak ingatlahh ! Yelah , aku risau je y dia diam . Ade ape2 jadi ke kann , kate syg sebagai kwn ! So, kene lah care :) 
Lepas berhari-hari , baru dia return msg aku . Ayat dia wat aku speechless ! 

"Sorry, my mood disorder. And now , i dah ada gf , hope u takkan kacau i lagi. I taknak bagi gf i jeles. Hope u faham."

WTF ! Sorry olz aku bukan nak mencarut . Tapi aku rase korang pun phm ape yg aku rase ! Damn !  -.-'
Aku reply :

"Ouh really ! TQ fren . U n gf u pegi jahanam ! TQ !"

Aku menyepi . Fullstop ! Sgt saket ati weyh ! -.-'

Without my expectation, dia text lagiii ! Membuatkan aku jadi macam senget sekejap ! 

"Salam cik alia..ngah watper ?"

"I miss u laa .. Don't u miss me?"

"Goodnite... Miss you.."

"Eh..U tak ckp i miss you too pun..U dah tak rindu i ekk"

*aku reply msg dia sependek mungkin. Tunjuk tanda protes"

Mungkin dia pelik dgn aku . Selalunye lau dia saya "miss you" , aku akan reply "miss you too". 
But sekarang tidakk . 

Sebabnya :

*hati aku bukan untuk dipermainkan
*aku bukan boneka
*aku bukan lemah seperti dulu
*aku bukan macam dulu

1-aku akan jadi kuat 
2-tidak tunduk pada lelaki
3-pentingkan family
4-kawan-kawan pun ada so leh support aku
5-tidak biarkan maruah tercalar lagi
6-tidak mudah tunduk pada kata-kata.

*fullstop!

"ini aku ! kau nak terima atau tak , itu kau punya pasai laarhh !

2 comments:

  1. woah!!! that was a good job sis..
    ema adore u so much..haha
    xpatut mamat 2 wat my luvly sis cm 2..
    hey u!! u mamat!!
    pg la jahanam..haha
    chewah ema ni gedik je nk tiru kak alia..

    ReplyDelete
  2. eh xder hal ! as long as ema taw hormat akak, tue dah cukup baekk :) <3 u yunk!

    ReplyDelete