9/8/10

2009, Valentine's Day. Tengs Awak.

CINCIN. Bile ckp psl cincin jer, lau yg sedang hangat bercinta, mesti lau nak bgi GF happy jer, bagi cincin. Kalau tengah angin 1 badan pun, lau dpt cincin, sure boleh senyum.. ;)


The story goes like this :
After a few months we olz couple, tibalah hari yang aku suke sgt.
.................VALENTINE'S DAY......................

Kebetulan Hari Kekasih tue jatuh pada hari Selasa. Iaitu, EXBF aku nyer hari cuti. So, malam tue, we olz dah plan untuk DATE pada keesokkan harinya. Aku sgt excited okay! Tak sbr nak cium tiakkk dia! ^,^ Wink2!

Malam tue jugak, aku bukak cupboard, and carik baju ape yg sesuai. Aku taklah concern sgt nak celebrate. Yang aku semangat, sebab dapat jumpa MY DARLING (sekarang ex okay). Dia tak cakap pun kat aku yang dia nak celebrate, belikan hadiah ke, ape ke. Yelah!! Org tak tanye, takkan nak offer. Malulahhh sayeep!! Haha. :D

-Si Dia pesan. Esok pakai cantik-cantik. Kiter gi 'jalan-jalan' kat Petaling Street. Yay! Saya Gumbira!! ;)

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZZZZzz

Keesokkan paginya : Jam 10 pagi
#D saya sudah awake saya. Dia ckp, bangun la cepat siap. Kate nak jumpa
#Dengan muke yang tersenyum, aku jwb, yer syg, Nak bgun la nie. Nak mandi. Love You.! Can't wait to see you! <3<3<3<
#Sudah siap2 mandi, mekap lagi, pusing kiri, pusing kanan. Itu tabiat aku kalau nak kuwa dating dgn dia. Dalam hati, aku berkata : "Herrmm! I'm Not That Bad Okay! I'm Hot!!" ( sorry kalau aku over! alwez!! haha)
#Macam biasa, mintak mama antarkan kat Bustop. Take A Cab,n straight away pergi LRT Station, Bandar Tasik Selatan. Hee. ;p
#Sampai di kaunter untuk beli tiket, saya pun cakap kat brother tue, 'Bang, Plaza Rakyat 1.' Harga, rm1.70.

=================15Minit Perjalanan===================

Dap.Dip.Dup.Dap.Dip.Dup. (Jantung saya berdegup. Iskh. Cam first date pula! Hee. ILY D!)

~Yay! Saya sudah nampak kelibat D saya! Berbaju hitam! Samelahh kitaa! Haha. :D
~D sudah nampak saye, and muke dia mcm mrh. Alamak! Mungkin aku lambat! Ouh. D!! Chill Syg! ;)
~Sampai jer kat D, D tersenyum!! Fuuuuhhh..Lega dow! D tak marah kann?? Love You mokkmokk! <3

Kami beriringan ke tempat yang ingin dituju. Sepanjang perjalanan tu, saya nampak, macam D saya ada pegang sesuatu. Plastik di tgnnya. Tapi dalamnya, seperti ada sebuah kotak kecil. Heerr.. Apakahh? Bilakah?? Mungkinkah??? Haha.

Hal-hal yang bermain dalam otak aku :
*adakah itu kotak cincin??
*adakah itu hadiah sempena Valentine's Day itu
*adakah dia akan melutut, dan menyatakan hasratnya, "Sayang would you marry me?"
*possible tak kalau aku bukak mulot dan tanye "D, plastik dalam genggaman D tue ape?" Haha.

Adoi! Blushinngg! Hee. ;)

Atlast, aku cam tak leh tahan nafsu serakah kan, aku grab jer plastik tue. And berlaku sedikit perebutan kuasa di situ. Hehe. ;)

**dia mengalah okay! Haha. Sambil tersenyum dan dia pandang mata aku, dia cakap, "Happy Valentine's Day" Wwwweeeee! Aku rase cam nak terbangg doww! Huh! Fuh! Grr. -.-
**Aku peluk dia sedikit dan berkata "Haha. Untuk B ke?? Adoi. Malulahh! Haha. Tengs Syg! Love you!

<Kami beriringan ke KFC. Untuk lunch bersama. ;)>
<Sambil Q untuk order KFC, aku peluk pinggang dia, and aku kiss bahu dia, aku berkata "D, Love you! Maseh sebab belikan B ring nie. Cantik.>

**Naseb baek D masih ingat saiz cincin aku! 22! Haha. If not, mesti tak muattt!**

MOOD : WALAUPUN SUDAH SETAHUN BERLALU, MASIH SEGAR DALAM INGATAN. <3

No comments:

Post a Comment