9/19/10

Bersalam-salaman, Bermaaf-maafan. :)

Herm, Maafkan salah silap saya, Ampun maaf dipinta. Semoga dihalalkan makan minum saya,  :)

.Aku kucup tangan mama. Aku kucup tangan ayah. "Ampunkan adik. Salah silap harap dimaafi. Adik akan jadi yang terbaek untuk Mama & Ayah. :)


PERAYAAN SAYA & MAMA BERMULA (**ayah tak tersenarai, coz ayah hanya lepak umah saja! :) )

.Lepas jer smayang raya, on the way nak balek umah, kami singgah dulu rumah Pakcik Rosli, iaitu selaku orang kuat dekat kawasan perumahan saya itu. :)

Menu : Lemang, Ketupat palas, Rendang ayam cili padi, kek Lapis Sarawak, Air Kopi Kapal Api! Betul2x Kaww! hee.

Borak-borak, lepak-lepak,gelak-gelak. Itu tabiat mereka! Hadolahh! :) 
.Tapi aku cam kebosanan di situ, kerana, aku sorang-sorang je, mama adeer geng!! Haha.: :)

**Lepas makan sumer, aku mintak diri dulu, n membiarkan mama berborak sampai lebam! Hari-hari jumpa pun,. still ada modal nak borakk! Haha. :) Kelakar betoi! Huh! >.<
**Vroommmm.. Saya memecut kereta dan balekk ke rumah! Poyo an naek kete, padahal selang berapa buah rumah jerkk! Mmg malasss okayy! :)

.Sampai di rumah, terus baring, sambil meminum air oren buatanku! Sluurrppp! Sedaapp! :)
.Sambil baring, makan keropok bawanggg! Fuh! Terbaeeekkk :) 
1 Bungkus RM 9. Tapi sangat berbaloiiii!! Berbaloii-baloiiii! :) So, ia dibeli 2bungkus. :)



No comments:

Post a Comment