9/19/10

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin! :)

Assalamualaikum semua. Hehe. Sorry to olz, dah lame aku tak update blog nie. Bukan ape, broadband lum byr agi lah, so, agak lembabzz sedikit. Hee. ^.^

Nah!! Aku bagi korang kad raya yg tak berapa nak santek ni! Rassenye, lum terlambat agy  nak wish Happy Eid untuk sumer. Hehe. :)

Nie kad raya untuk semua Sayang-sayangku! :)

Hope maafkan salah silap aku sepanjang perkenalan kita! Maaf zahir dan Batin. Tulus dari hati. 0-0 okay! :)


Herm bagi permulaan cerita >.<

.Raye tahun nie tak lah semeriah mane. Coz aku n family aku just beraya kat Kuala Lumpur tanah tumpah darah..
.Mama kate dier malas nak balek kampung. Instead of she's not feeling well. Aku okay saja!
.Pagi raye tue, we olz gi semayang raya! Kat masjid Batu 9 Cheras Selangor Darul Ehsan. Time we olz gi tue, dalam kul 8.15 a.m. Agak kelambatan sedikit. Yelah, coz malam raye tue, aku n mama gi Jalan Tar, balek umah dekat kul 5 pagi. Hehe. Fuuhh! Bukan ape, kesesakan dalam Jalan Tar tue, melampau-lampau. Aku ingatkan selama nie, naek kete jer ader jem. Tapi bile bejalan kaki pun ader jem! Urghh! :p

Nie lah suasana Sembahyang Raya! :)

**tapi aku just cilok pic nie kat google jerk.! Hehe. yelah takkan mase semayang nak captured pulak!
.Nak dijadikan cerita pulak, mase aku sampai-sampai, aku n mama duk kat barisan belakang skali. Hehe. Coz depan2, dah penuh. Yelah, dah nak 8.30 a.m. so cam majoriti tempat dah penuh. Hadoi!! Semayang pun atas kanopi. Coz tempat yg bersimen dah penuh oleh orang ramai. ;)
.Redha sajaa! ;)
.Ader lah a few makcik-makcik depan aku, Ya Allah, first time aku tgk org gi solat, pakai lipstick setebal-tebalnya. Herm. "Hello makcik! Nak gi solat raya ke, nak gi melaramm! Hadolahhh! :)
.Mama kate 'Iskh! Biarkan makcik tue, pagi-pagi raya dah ngumpat! ;p
Takpe makcik! Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin! Haha. :))

TO BE CONTINUE.... :)



.

No comments:

Post a Comment