10/8/10

Feelings Saya Untuk September - October

Aku ader banyak jenis feelings since awal September sampai Oktober. Herm. Macam-macam yang jadi. Kadang-kadang aku pun tak paham, kenapa hal nie kene jadi kat aku. Mungkin kadang-kadang aku lupekan DIA. Herm. Nie lah yang aku dapat. Cume kadang-kadang masalah yang jadi tue, aku tak leh nak tanggung and face. -.-' Herm.

Kenapa perlu semua nie datang dalam masa yang sama. Huh!! Hari-hari aku tarik nafas panjang. N sebelum tido aku berharap agar, semua masalah yang datang nie hilangg.. :(
Bila ada yang datang, aku menerima. Bila ia pergi aku raikan pemergiannya. Mungkin kadang-kadang ader jer yg BUYERS. Aku hanya mampu marah. Saye tak paham di kenapa dikalangan melayu nie, perlu ada yang BUYERS. Kenapa perlu ada yang membodek.

Aku rase cam nak sepakk jerk! So, care untuk aku ilangkan stress ialah MAKAN! :)
Kadang-kadang roomates aku marah. Ayat dorang, "Kak lia, banyaknye makannn."
Aku hanya membatukan diri. Diri aku hanya memerlukan sedikit care untuk ditenangkan. Makan jer ape yang aku nak makan. Lately, lau aku stress memang aku ske makan. heee. :p

**To atyn sayang : Sorry syg, kaka tak boleh control sgt la bila kaka sgt stress! I hope un will understand okay syg! <3

No comments:

Post a Comment