10/8/10

Tak Sabar nak balik! Jebat Ouh Jebat!

Hari nie : Jumaat , 8.10.2010
Mase : 5.30 petang :)

Yay! Setelah 2mgu tidak pulang ke rumah, akhirnyaa pulang jugakkk aku! Saya sgt rindukan rumah saye okayy! Mama & Ayah! Rindu! Even setiap kali jumpa suke jer bergadoohh! :D Ampunnnn! :))

A day before saye dan ATYN gi Pekan Alor Gajah, nak beli tiket untuk pulang ke kampung halamannn! Kuala Lumpur tanah airr! :) Yeee. Ape YINGYING! **Atyn! Haha. :D

Harga tiket RM12.40. Makcik yang jual tiket tue, sangat beramah mesra.! I loikee! :D
Kami sewakereta n gi beli tiket. Takpe, as long as dapat beli tiket, sewa kereta punnnn bollleeyyy! :))
Mule2, nak bli tiket MARA LINER, tapi dier takde kul 5.30. Yang ada hanyalah kul 6.30. Tak mau lahh! Nanti lambat. Kate mama, once aku smpai KL, nak gi Tesco. Coz Sabtu nie, nak wat makan-makan sikit. Untuk family members. :) I love that! <3

Antara menu yang telah dibincangkan : Ayam Rendang, Nasi Tomato, Kuah Kacang, Nasi Impit, Spagetti! <3<3 Sedap okayy!

Yang paling aku rase cute, bila wat kali pertamanya, aku akan masak untuk Jamuan Makan-Makan kat umah aku nanti. Aku buat Spagetti jer pun. :) Doakan supaye ia jadi sedapp okayy! :)  Yang lain semua, serahkan pada MAMA! Yang sememangnya, mama masak memang sedappp! Bila korang tengok fizikal aku mesti korang akan tahuu sejauh mana kebenarannya. :))

No comments:

Post a Comment