10/26/10

Sikap junior yang macam sial !

Hanya aku leh katekan , aku rasa sangat rasa macam dia tue sgt tak pernah diajar . Tah ape yang diajarkan during dorang nye orientation ? Care manghormati senior ? Ada ke dorang ajar ? Maaflah kepada para pembaca, yang rasa aku sgt kurang ajar pada kali ini . Ape yg korang akan wat kalau hal tue korang tak wat . N pasal hal si junior sial nie, kami sebagai senior (even baru part 2) tidak pernah sedikit pun mendedahkan hal yang boleh mengaibkan dia . Tapi dia dengan senang hati nak gi jaja cerita yang dia sendiri takde bukti ! Mmg aku speechless gila bile dia leh bantai tudooh akuu ! HUH ! Pe hak kau sial ! Kirenye, since aku dituduh tue , mmg aku jadikk serabot gilaa ! Aku serabot bukan sebab aku cuakk ! Tapi sebab aku serabot bilaa ada hal yg lum betul kesahihannya tue , n especially aku adalahh tertuduhh ! Macam haramm jerk ! Huh ! Sepanjang perjalanan aku dari melaka to KL tue , otak aku sgt serabot okayy ! -.-' Buat pengetahuan semua , aku memang tak suke mnyerabotkan keadaan !

*Lepas seminggu kejadian*

Member2 aku gtaw aku, dia sudah ada lappy baru n hp baru ! :P HAHA ! Aku taw dia mmg ske expose kan brg2 dia ! Mmg kau sorang je mampu beli sial ! Sikit pun aku tak goyangg doww ! HUH ! Fuck dow pempuan camtu ! Kesian kat parentss kau dpt anak cam kauu ! Bongokkkk !

No comments:

Post a Comment