11/15/10

dia muncul tiba-tiba :)


Sekali lagi ENTRY ini menceritakan pasal kau lelaki . :)
Nama dia , Rian bin Ismail
Sapekah dia , bekas teman lelaki aku !
Adakah dia sudah berpunya , ya !
Dia best tak , terus terang , dia gila-gila  !
Adakah Alia Sugar Bee masih sayangkan dia , sudah semestinya !
13hb November 2010
11.30 malam
Capten Hotel , Melaka 

Tiba-tiba

Ting Ting Ting (phone bunyi sebab ada msg masuk)!

~opening message~

"Gomok kat mana?"

*msg diabaikan untuk 5minit , sebab tertido sambil bace buku . HAHA ^^

Tiba-tiba

"Lagu 'Hey Cantik" (phone bunyi lagi sebab ada incoming call)!

uit ! rian darling saya lahhh ! <3

Cepat-cepat tekannn , taknak nti rian darling saya pikir bukan-bukannn . :) ily sygs !

Dialog

Rian darling : Hey gomok ! Kat mane ?
(uwww, dia panggil saye gomok ? macam zaman couple dulu lahh)

Alia bee : Uit , ada kat Melaka . Kat hotel .
(sambil tue , terpikir-pikir , ehh! betul ke rian kol aku niee)

Rian darling : Nape tak balas msg saya ?

Alia bee : Ohh , tertido . Huhu . Sorry ! :)

Rian darling : Ohhh , nie tadi pun angkat fon pun lambatt . Tidoo la ek ?

Alia bee : Huhu ! Taw xpe ! Tp skunk dah segar bugar dahh ! :P

Rian darling : Dodol ek awakk ! Okay2 , kite msg ea ? Boleh takk ?

Alia bee : Okayy aje ! Bye bye ! 



Lepas letakk je fon , aku pun macam nak menjeritt je malamm tue ! Huh ! Nasib baekk aku kat hotel and nasib baikk parents aku ada ! HAHA ^^
Kalau takkkk ! Fuhh ! 
Control jiwa Alia Bee !!!!
:))


Tring Tring 
Belum sampai 5 minit letak fon , si dia dah msg ! auw auw ! 


Dalam pada tue , aku terfikir jugak , surely ade something yang tak kene and maybe dia nak share something.
If not dia takkan msg aku and berbaik and romantik2 ckp dgn akuuu . :)


Sangat berdebarr ! 
Dalam hati aku , terpikir ape auww ! 
"B,would u be my gf for the second time?"

HAHA ^^ V 
Cool tak ? But i dont think so . 


And sambil2 msg tue , dia tanye lah aku kat ner , bila balek kl , dah mkn ke lum .


And aku gagahkan diri untuk tanya , kenapa dia msg aku time2 camnie .
"Awak , okay ke ? Ade pape ke nak kongsi ?"


Rian darling : Herm , dulu , mase awk couple dgn saya , takde pun awak curang belakang saya . 


Alia bee : Herm , nape awak cakap cmtue ?


Rian darling : Yela , dulu awak takde pun nak kuwa ngan jantan laen . Tapi now , gf saye sendiri wat cmtue kat saye . 


Alia bee : Herm , la yeke ? Awak ade bukti ke ? 


Rian darling : Saye dah nampak dgn mate saye sendiri . Betul ape yg awak ckp dulu . 


**Aku amek mase dalam 3-5minit untuk reply msg dia . Aku kene pikirkan ayat yg sesuai yg aku leh send kat dia . 


Ape yg aku leh cakap , kau kene bersabar . Mungkin dia ada problem . Tue yg wat dia kuwa ngan lelaki tue . Cuma aku nak Tuhan buat dia rasa macam mane aku rasa dulu . Herm . Aku dah cukup merana . Tapi aku takkan boleh lupakan dia . Sayang aku pada dia sgt tinggi . Aku mmg sygkan dia . Herm . 
Biarlah orang nak ckp ape . Cuma syg aku pada dia , kasih aku pada dia . Hanya kami je yg taw . 


Cume aku takot 1 day dia akan okay dgn gf dia , and dia akan blah cmtue -.-'
Takpe . Sabar :)


No comments:

Post a Comment