11/12/10

Happy Birthday To You Brotha Rainbow ! :)





HAPPY BIRTHDAY YOU MY BIG BROTHA !
Mohd Nizam Shah 

*moga pjg umor
*murah rezeki
*stay hensem
*stay cool
*moga dipermudahkan segala rancangan
*happy selalu

owh abg ! aku sayang kau ! <3

Aku nak citer serba sikit pasal kau nie taw acu ! Jgn mrh pulakk ! HAHA ^^ *pgil acu sebab anak2 buah , panggil dia acu , aka PakCu ! :)
Sweet kann ! Haruslahhh ! Tgklahh abg sapee ! :P

Dia glamor dengan name "Rainbow" kat area rumah . Aku pun tak pasti dow nape . Maybe sebab dia sgt hardcore kot !
Mmg sgt hardcore ! RAWR ! :D

Dulu mase aku umor dalam 7-10 tahun , kan sekolah rendah lagi .
Once balek dari skolah je , aku akan baring kat hall rumah sambil separuh bogel ! *haha ! tak senonoh !

Sambil tue aku akan jerittt : "Dedekkk ! Nak susu !
haha ! cool kann ! :))
Sape je yg ade kat umah time aku ku jadikan mangsa untuk menjadi pembuat susu untuk aku !

Yes ! untuk pengetahuan u olzz , aku hisap susu botol sampai darjah 6 ! HAHA ! Gile cool !
Sebabnya , abg2 n kakak aku sgt manjakan aku , sebab tue lahh dok hisap susu sampai umor 12 tahun ! HAHA ! ^^ v

Abg aku nie , kalau dia dengar music , perggghh ! Nauzubillahh ! Kuat gilaa ! Macam org pekak !
Tp kami okayy kan ajee ! :)
*Kalaulah time tue aku tau operate hifi set tue , dah lama aku tekan bagi hifi tue senyappp ! :P

Ada 1 lagi bab yg aku sendiri geramm kat dia !
Contohnya aku sedang menelefonn dia . Dan ketika itu dia sedang tidur . Hasilnyaaa :

Aku : Acu , katner ?

Abg aku : Herrrrrmmmm

Aku : Acu , esok jadi takk ?

Abg aku : Hermmmmmm

Aku : Iskhh ! Dengar tak nie ?

Abg aku : Herrmmmm

Aku : Gilaa ! Blahh ah gi tido ! -.-'

HAHA ^^ v

Cool kan cara dia jwb kol ! Aku rasa cam nak pi campak air 1 baldi bagi dia sedar dan jawab semua soklan aku ! Ngokk dow kau ! HAHA !

Pendek kataa, jgn sesekali kol dia time dia tido . Wat sakit hati jeee ! :)

And tanpa aku sedar and tak sangka , dia sudah pun berkahwin dan memilih Kak aishah sebagai teman hidupnyaa . Ceh ceh sweet la kononn ! HAHA !
Just imagine , hardcore - kahwin - berkeluarga !
Super duper cool dow ! <3 ^^

Dengan izin dan rezeki dariNya ,
now abg aku sudah dikurniakan 2 orang cahaya mata

1- Muhd Thaqif Shah
2- Sofea Raihanah




Here they are ! HAHA ! ^^

Lastly , aku cuma nak ucapkan happy birthday sekali lagi . 
Hadiah kau tue , nanti-nanti lahhh ! HAHA ! :)

Love You ! :)

No comments:

Post a Comment