11/26/10

Hari paling best ! aw aw

Bangun pagi pada jam ,
9:25 pagi

Lepak-lepak depan TV , sementara menunggu mood nak mandi
9:35 pagi-11:45 pagi
Cerita yang ditonton, "I Am Sam" (HBO Astro) *sedih

Breakfast merangkap lunch
12:45 tghari-1.30 tghari

Mandi dan online sambil meniarap atas katil *euw! seksi bertuala ! 
1:45 petang-2:20 petang

Siap-siap pakai baju dan mekap 
2:35 petang

Okay olz ! Now sume dah ready untuk hang out and shopping ! *takyah nak ramai sangat, mama and aku jerrk! :D

Start kereta, panaskan enjin, and vrooommmmm !
Seat belt jangan dilupa . huhu

Okay now,
aku nak story ape yg jadi hari nie. Sume nye membuatkan aku rase
AWESOME !
Aku sukaa sgtlah ! :))

First destination aku and mama ,
gi RHB bank, bayar duit rumahh , tak jauh mane pun bank tu dari rumah aku. tak sampai 5minit pun nak gi bank tuee :)
Okay ! Setel 1 perkara ! :)



Second destination kami ,
Chow Kit 
Amek baju kat tailor , tujuan kami tempah baju nie , sebab , 
esok wedding BFF mama aku nye anakk ! :)
Excited okayy , siap menempah baju bagai ! Macam aku pulak yang nak kawen ! *fine gatal ! :)

Third destination we olz ,
Sogo Kuala Lumpur . Aw Aw Aw , Sale owhh Sale ! Naik gila jadinya ! 
Parking bawah Sogo tue , then naik ke setiap level :)
Semuanya tak menarik perhatian ! Boring ! -.-'
Durr
Turun balek ke parking, and balikkk ! 
Parking fee : RM3
Mahal ! Tak sampai 1/2 jam ! Bodo punya Sogo ! 
-.-'

Even aku cam pissed off, coz takde beli pape kat Sogo, tapi, aku masih mampu tersenyum!
Sebab, si dia, ada dok msg2 dgn aku ! 
Aku suka bila dia dok msg2 aku, macam caring pun ada ! 
Tp syggg, Dia Taken ! Sudah berpunya ! 
Biarlahh, apakan daya, tiada jodoh ! :D
*Perasan macam dia nak kat aku pulakk kan! Cit ! 

Maybe, later aku akan exposekan dia ! *dengan permission dia . :)

okayyy , tah ke mane tah cter aku tadi . 

Haa ! 

Tiba-tiba, mama jerit , 
"Adikk ! Jom gi JJ , mama nak carikk jugak lahh kasut sepasang dua !"
*dalam hati aku, Fine mama ! Sepasang dua ! :D

Aku just nyahut ,
"Okayy!"
Teruskan memandu .
Mama duduk belakang okayy ! Mmg aku supirr ! :))

Then, aku teringat kat BFF aku , Pika .
And terus ambik HP, call dia.
Dia pun okayy jer ! Layannn ! :)
Aku pikap dia di rumah .
Miss her a lot okay ! Padahal seminggu , 2-3 kali jumpa .

Before ke JJ gi carefour dulu, mama nak carikkan hadiah untuk pengantin esok ! 
And
Lama nak decide beli apa, alih2 beli stove jeee ! :)
RM51.90 :)

After dah siap wrapping, gi JJ . 
Yayyy ! Nak makan sushi ! yummy !:)

Mama dengan bangga berjalan, muka excited gila nak beli kasut. Layan kan aje !
huhu. ILY maa ! 

After dah siap bayar kasut *2 pair of shoes okay ! fine ! -.-'

We olz gi makann . Dinner ! Lapar sudah ! :P

After makan-makan , borak-borak , gelak-gelak , manje-manje.
Kami gerakkk gerakkk gerakkk .

Ke autopay byr parking ticket , and balikk ! 
Bye JJ , nyte-nyte :)

<3


p/s : saya rasa senang msg-msg dengan AM , suka sangat ! :) TQ u sebab sudi msg-msg i tatkala i terperangkap dalam jamm ! :) <3



No comments:

Post a Comment