12/23/10

BFF EVER


Uhukkk Uhukkk !
Berhabuk sudah BABY BLOG aku niee 
Bukan ape, busy keja, busy dengan family
So ia terabai :)
Jgn mrhh ye wahai followers (baik rasmi, mahupun tak)

BTW
Nampak  kan picture kat atas tuee?
Haaaa
Nak introduce kat u olz,
she is my 
BFF !

Best Friend Forever 

Nama ; Syafiqa Moktar
Umur ; Sebaya aku

Kami satu sekolah dulu mase zaman-zaman menengahhh ! (rindunyaa)
Zaman bangang-bangang dulu
HAHA 

Dulu aku takde pun rapat mana dengan dia
Just kawan untuk HyeHye ByeBye jee
Tapi nak wat camaner, jodoh menemukan kami untuk jadi kawan yang saling faham-memahami

Sifat dia yang sangat menyenangkan aku, membuatkan aku rasa chill jee bila setiap kali aku kuwa or pergi bersuka-ria dengan dia
Bagi aku, dalam persahabatan, perlu ada kejujuran dan keikhlasan

Contohhh ;
Kalau kau benci aku, nyatakan
Kalau ada sifat buruk aku yang kau tak suka, nyatakan
Kalau aku ada sakiti hati kau dengan sengaja atau tak sengaja, nyatakan

Senang~
Takdelahh ade sesi-sesi mengumpat bila lepak dengan kawan-kawan lain
Apa-apa pun kitorang setel 2

Aku mmg sayangkan dia macam aku sayang diri aku
Kalau satu hari aku mendirikan rumahtangga pun, aku takkan lupakan dia
Teringin sangat aku, kalau aku & dia masing dah mendirikan rumahtangga dengan pasangan masing-masing, and rancang untuk pergi bercuti sama-sama ke
Lepak kat rumah sama-sama
Gelak-gelakk macam kita selalu buatt
HUHU

Mesti best gilaa!

Alaaa, aku tak kisah lah kalau orang kata kau ini,itu, sume, aku tetap percayakan kau sorang
Sebab aku rasa sepanjang 4-5 tahun kita berkawan baik
Cukup bagi aku untuk mengenali hati budi kau beb

Kat bawah nie , ada beberapa sikap/sifat kau yang buat aku selesa dengan kau ;
  1. kau suka melayan kalau tekak aku nak makan macam-macam
  2. kalau aku gaduh sape-sape kau org pertama yang aku akan carik
  3. kau selalu jadi penasihat aku, walaupaun kadang-kadang kita pun tak betul ;p
  4. kau tak kedekut, selalu belanja aku makan, tapi kalau aku ada duit, aku pulak belanja kauu
  5. rahsia aku, rahsia kau, sama-sama simpann
  6. kita sama-sama anak tungga
Pendek kata, kalau kau takda untuk jadi kawan baik aku, aku MATI 
paham ?

Penutup kata ;

"Qaaa ! Kau syg aku taakkk ?"

Jawapan QA ;
"Mestilah sayangggg !"

"Qaaa ! Kau rindu aku taak ?"

Jawapan QA ; 
"Mestilahh rindu !"

HAHA! Jawapan untuk soalan-soalan tu semua, aku rekaa. Gila perasan kan akuu ! Love u piqa ! <3


No comments:

Post a Comment