12/28/10

A DAY WITH BFF :)

Assalamualaikum semua 


Tarikh ; 28 Dec 2010
Masa ; 6.30 pm (lepas aku balik kerja)
Lokasi ; Jalan Masjid India, KFC Jalan TAR, Sogo KL, Reject Shop Pertama Komplek

Hey , just nak kongsi jeee moment bahagia yang aku tak mungkin lupa
Semalam, tanpa dirancang, main blasahh jee
Kebetulan aku pun dah gajiiii ! (hahahaha! piqa dokk bahan aku jee! ngok)
Aku terus kol hp piqa from ofis aku (well, kan free, gunakan jeee)
Dialog nye macam niee ;


Aku : "Qaaa ! Aku dah gajii . Jomm petang nieee :))"

Piqa : "Hoh? Nak gi anee ? Boleyy jeeee"

So, kami decide untuk jumpa dekat LRT Masjid Jamekkk 



*mula-mula plan nak gi BB, tapi hari cam mendung jee. So tukar hala tuju *takyah nak pantun sangat haha ^^

OMG ! Aku rindu gilaa dekat dia

At first, we olz plan untuk jumpa this Friday, tapi aku cakap kat Piqa, yang hati aku bergelodakkk kerinduan untuk jumpaa diaa ! rindu gile weyhh ! Sumpahhh ! :)

Jalan-Jalan~ Gelak-Gelak~Cerita-Cerita BESTTTTTT !

Untuk pengetahuan anda semua, kalau aku n piqa dah berjumpa, kami gelakk seolah-olahh dunia ni kami yang punyaaa

Kalau ditakdirkan aku n piqa je yang tinggal untuk hidup dalam dunia nie , 
SUMPAHHH AKU SANGGUPPP ~ <3

Kadang-kadang Piqa pun naek letihh bila aku tak henti-henti *tapi semalam, aku cam cepat penat, sebab aku mmg mengantukkkk gila 

SORRY PIQA ! JANJI TAK BUAT LAGI
So, our first destination is Masjid India

Time we olz sampai tuee, dah nak Maghrib, so, cam ramai laa orang awam tunggu kat tepi Masjid India tuee untuk menunaikan solat Maghrib :)

Kami teruskan perjalanannn, and kebelakangan nie, aku sendiri punn tak phm, kenapa aku cam rimas kalau jalan-jalan dengan orang ramai berpusu-pusu dan bersempit-sempit
Ada jugakk yang dah nampakk aku yangggg KECIK ngah berjalan, bolehh langgarrr je ! Mulot aku bising-bising macam bontot ayamm
 Dialog yang aku selalu keluarkannn kalau orang yang jalan-jalan tue langgar aku ialahhh ;

"Oittt ! Butaa kee ? Aku dah sikit punya besarr kat snieeee !"

*Angin satu badannn~ HAHA ^^

Kemudiann, kami pun amek jalan sortcut untuk gi ke KFC yang terletak dengan opposite dengan Apatahhhh , tah ingattt ! :P

Sampai depan pintu masuk KFC, nampakk tanda closee, rupe-rupenya ada manusia gatal tgnnnnnnn pegi alihkan benda tueee
Si piqa pulakk leh cakap ape kat aku auwww

"Kauu nie yaa ! Lurussss bendul laahh !"

Aku hanya balasssss

"Terima kasih piqaaaaa !"
:D

Makan-makan, Gelak-gelak, Borak-borakkk

TIBA-TIBA

Ada sesorang mengahampiri meja sebelah kitorangg tuee!
Nampak macam kurang siumann
Lelaki tue amikkk sisa makanan, and kumpulkan air dari meja ke mejaaaa
Sumpah aku cuak time tueee!
Rasa cam nak larrrrri~
*mmg harap badan je besar, tapi pengecutttttt! hahaha

Lepas orang tue dah blahh, aku chill balekkkk~

FYI

KFC yang kitorang pegi tueeee, sangat kotor okayyyy! Huhhhh ! Pinggan-dulang-bekas air-tulang ayam, semua dok bersepahh atas meja tueee, huh!

Mmg sgt ternyata pekerja kat situ makan gaji butaaaa
Kalaulah aku jadi supervisor kat situu
Mesti doranggggggggggg buat kerjaaa! -.-'
*mood ; marahhhh


And si syafiqa lehh pulakk dok tanya-tanya kat aku

"Yaa, kau stress ehh ya?"
Adalah dalam 5 kali dia tanyaa aku

Mmg lahhh aku stress gilaaaa ! HAHAHAH

Lepas makan-makan dalam kul 7.30 ptg, we olz decide masuk sogo japp jalan-jalan
Same jugakkkkk~
Sesak dengan orggg!
Durrrrrr
Huh!


Lepas dah round-round dlm sogo, we olz plan gi Reject Shop yang dekat ngan Pertama Complex tueee
Tak beli apa punnnn, Huhhh

*Perot aku kesakitan, so mood untuk shopping telah hilangggg! -.-'

After both of us dah penat, and jam pun dah pukul 9.00 pm, we olz decide untuk balekk~
Before tue berphoto gedik kejappp~
Fine piqa guna hp baruuuu~
Fine jelesss! HAHA ^^

No comments:

Post a Comment