1/20/11

2011





*its not permanent, just wearing hijab during Agama Class. :)

Assalamualaikum semua followers and dear stalkers *ade pulak org nak stalk aku. haha.

okay
apa yang ok
okayy lahh !

start dengan apa ea?

okay. registration course, rayuan kolej, bli barang apa yang patot
all done!

berat hati aku melangkah ke sem baru
macam-macam jadi
buruk baik semua ada
bercampur baur
doakan yang terbaik saja

first day class
back to B class
HAHA
rindu seyh class tu

tapi rindu jugak dekat C members
herm
even just 1 sem aku dengan dorang
but dorang cool
thanks coz accept akak for 1 sem tu
it was awesome

tak lupa jugak bimbingan dari atin and moy yang banyak tolong aku
mase aku dalam C dulu
maseh u olz

unfortunately aku dengan atin dah tak same kelas and bilek lagi
takpe mungkin ada rezeki lain di mana-mana
doakan saja
amin

secara rasminya aku tumpang bilik YAYA ERYN HUDA EKIN
elakkan sebaik mungkin ape-ape yang tak elok dari jadi
opkoz paling tua dalam bilek
need to be protective
so
adik-adik, if ape-ape tell me yee
sebaik mungkin akak tolong and protect korang
*yes i know, im such a perasan type! haha

ramai lecturer baru yang aku kenal sem ni
lagi lama dalam UiTM ni macam-macam jugak aku rasa n tahu
biasalah
macam-macam dow
buruk + baik
sama dengan aje sume
huhhuuhu
*sekadar statement. nothing here okay.

now
gi kelas sambil pakai earfon
listening to music
motif?
lebih chill and relax
ringan je kaki melangkah
eventhough berat okay :D
yes dari dulu agy kan aku dah cakap, UiTM penuh dan banyak dengan tangga
thank god tak melecet peha. haha
if not OMG.
Tuhan saja yang tahu

Pasar malam UiTM
Selasa & Khamis

Trademark ; My Dear
hahah 
*Suya pasti gelak dengan perkataan ni
Sape suya?
Takpe, later i'll introduce Suya to u olz okay

Sem ni jugak dah ada fon baru
Nokia X5-01
Style jugak. Slide. Bronze color. Cool seyh.
Alia, tolong cermat okay bila berhp yang canggih nie. TQ
Yes
Aku pengganas *try untuk ubah :)

Berada di samping Eryn & Yaya
membuatkan hari aku nak gelak je doh sepanjang
tapi kadang-kadang bila mood swing
mampos sume diam
ahahah
ni mereka ; 

Here they are
Kucing & Vampire

Sem ni , aku bejalan sekitar kampus
dengan senyuman
senyum tu kan awet muda
so better senyum
dari masam aite? huhu

lastly
maybe aku akan update blog ni jarang-jarang
sebab bz doh
apa buleh buat
chill aje ahh

*FIQ ! omey demok ! rindu kau lah doh !!!!

No comments:

Post a Comment