1/11/11

Tiba-tiba je saya teringat HERMMM

Mase 1st date

Tengah jalan-jalan depan Lot 10, tetiba awak melatahh
Saya terkeju sambil tersenyum kambing, and saya pun tanyalahh

"Eh, awak kenapa?"

Dia jawabb sambil tersenyum kambing jugakk

"Huhu, awak terpijak kaki seluar jeans sayee, nasib saye tak tersungkur. Dah koyak sikit dahh."

Saya dengan Dia
Gelakk sepanjang jalan
Sebab aku rasa bersalah sangat sebabkan aku kaki seluar jeans dia koyakk
Sorry Awakkk

Mase nak lintas jalan dari Sungei Wang ke Lot 10 pulakkk
Saye terkejut lagi, sebab awak paut tangan saya
Sebab mase tue kete and moto semua laju-laju
Awak caringgg 

Saya bahagiaaaa :)

Dalam KFC mase tengah beratur nak beli makanan
Awak cakap awak belum gaji
So, kami makan tapi sendiri-sendiri bayarrrr
Takpe, saye pahamm :)

Berkali-kali jugak awak nyatakan rasa bersalah awak kat saya
Takpe awakkk, saye pahammm

Tengah makan, awak tengok-tengok saye
Saye malu
Tapi saye buat-buat jantan jeee
:)

Mase awal-awal perkenalan, awak selalu cakap
"Muka honey nie macam Sharifah Sofea, B sukaa"
Saya tersenyum lebar bila setiap kali awak ungkap ayat tu
Saya sayang awakkk

Saya hari-hari doa yang awak akan jadi milik saya selama-lamanyaa

Tapi
Sekaranggg
Awak dah ada diaa
Saya tau awak bahagia dengan dia
Saya juga bahagia untuk awak

Mak awak suka dia 
sebab dia pandai masak
pandai carik duit
Yela
saya nie
tau makan jee
tau boros jee

Orang tua awak nak yang terbaik untuk awak
Dan mungkin orang itu adalah teman baru awak tu

Tapi misal kata
Jodoh kita panjang
Saya akan sedia terima awak
Takpee
Biar orang nak kata apa
Saya tetap dengan pendirian saya

:)

P/s : Saya selalu nampak klon awak, rase nak pelukk jeee :'(

No comments:

Post a Comment