3/30/11

BILA SI BURUK KENE CACI

bila cantik orang rapat
bila buruk kene pinggir

adil tak?

kenapa ye kita diciptakan ada yang buruk
kenapa jugak kita diciptakan ada yang cantik

Allah SWT aje yang tau
hmm :)

hidup mesti diteruskan.
kalau tak teruskan hidup, maka musnah la segalanya

mcm aku pulakkk
orang akan panggil aku "kakak"
xkisah lah ke mane aku pergi
maksudnye, gi shopping complex ke, g kedai ke, org dtg ofis aku kee
nape perlu panggil aku kak?
name aku bukan kak pun
haish

tapi maybe dorang tgk aku ,
GEMOK
BESAR
DEBAB
TEMBAM
DA BOMB

hahaha
bunyik cam hina kan?

orang kata hidup ni kite kene pastikan kita yang paling teratas
tipulah kalau aku kate aku xnak cantik macam model2 yang aku pujaaaa
personally, bagi aku

QUEEN LATIFAH is such a hot babes okay!
even dia plump, but i really loves her
so
bagi aku, xsemestinya org gemok xleh maju.
pucuk pangkal pada hati

kdg2
org siap boleh kate,
kau x malu ke bile org asyik ngumpat kau blakang2
ckp kau besarlah, apelah, itulah, inilahh

haish!
chill peeps
i'm cool enough okay.
takde mase nak layan all those things

kalau aku gemok pun, aku ade mintak duit dorang plak kan?
ade aku mintak dorang blikan aku baju ke? xkannn
so LIKE I CARE
seriously, aku x bother langsung pasal hal sekeliling

cuma aku rase cam tergugat jugak kadang2
malu pun ade
hmm
sedih tu, xyah ckp lahh.
sebelum aku tidur, aku selalu impikan kalau
bila aku bangun pagi, badan aku dah jadi sekepingg. meaning kurus.
biar mata org ramai terbukak

tp kalau nak jadi cmtu,
kene keje kerassss
xleh nak biarkan dan tunggu tuah ni semua datang bergolekkk.
paham kan?

kalau ade sape2 yang rase aku ni nyusahkan hidup korang or wateva
please, see me personally.
don't ever talk something or anything yg korang sendiri pun x tau hujung pangkal
sick of it
PEOPLE, YOU'RE SO SICKENING OKAY!

kalau rasa kau diva n hot sangat, pegi mampos.
sikit pun tak goyang
*mcm minah rempit pulak. hahah :D

hmm

credit to : piqa syg, kak zara, kak hanim ! kite divaaa nok! heheheh :))

No comments:

Post a Comment