4/3/11

PROSES MENAHAN LAPAR


*craving for all those things !

HMM

proses diet bermula.

Tapi 3 April 2011, aku gi umah Fiqa, then mak dia n dia pelawa aku untuk makan Nasi Lemakkkk ! Haish.
Dah la last few days sebelum 3 April tu, aku dah x makan nasi n dah x amik all those food yang belemak or minyak. Tapi, bile tengok nasik lemak kat umah Fiqa tu, aku jadi cam lupa daratan pulak.

Sebungkus nasi lemak tu, tak laa besar mane. Kecik jek. So, fiqa pun pelawa aku untuk ambik sebungkus. Okay fine, aku ikot jek cakap fiqa. huhu. Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari. Hehe.
Sesudah 1 bungkus setengah aku dah abiskan nasik lemak ni, aku rase perot aku penuh gilaa. Sbb, aku cam haus, so bnyk minum air dari makan. Setel ! ~ Hehe.

So, bungkus yang ke-2, aku x berjaya abiskan. Mampos cik Mohtar kejor aku. Sebab pembaziran telah belaku. Ampun tuanku. T saya bagi pakcik topi lagi ea. Hehe.
Sheshodi manisha ! Heheheh :P

Then, lepas makan sume, we've decided untuk gerak ke Jalan TAR. Hehe. Lame dah rase x gi sane. FIqa ajak aku teman dia nak beli tudung untuk Makcik Maznah. Hehe. Auuwww :))

Okay, dengan perot kekenyangan, macam Dugong naik darat. HAHA.
Kami gagahkan diri untuk jalan. Sepanjang perjalanan kami, Fiqa selaku pengerusi majlis *mampos merepekk! asyik mengeluh jek kate penat, penat, penat. Okay fine. Memekak kat tinger aku ckp, kaki sakit, penat, haus.
Mule2 plan nak makan KFC, then x jadi, nak gi MCD pulak katanya. Mmg paria okay. *aku x kutok2 sape2 paria. aku kutok "fiqa si paria pario! hahaha *xyah nak kain pario sgtlah ! hahahaha :D

~~~~(bos lalu tibe-tibe)~~~~

HAHA. Kaverline harus cemerlang. Hehehe :))

Okay! Sambung !

Lastly, aku n piqa plan untuk makan kat
MANHATTAN FISH AND CHIPS ! sedappp !

this is for me :

(Spaghetti Shrimp O'lio)
rm15.90

and this is for fiqa :

Wrap 'N' Roll
(rm14.90)

and the last order will be this :



EXPRESSO
(rm3.90)
*pahit2 sebab nak tapis lemak. hehe. over tak. hee :))


Total sume :

rm43.50. hhehehe.
puas hati. pegilah cube. hehe :)

HA ! NOW AKU NAK CITER.

MINGGU LEPAS, MERUPAKAN HARI YANG AWESOME UNTUK AKU AND FIQA

*HANCING
*GEMOK
*PAHIT
*MANIS
*SHOBI SHADIDA
*ZANDRES
*PAPASHI
*PADAILOL

hahahhahaha!
kalau ade mase t, aku update pulak yee. dari mane datangnye, perkataan-perkataan itu. hehehe :))

**now aku craving untuk makan nando's pulakk. haish!

No comments:

Post a Comment