4/10/11

HUJUNG MINGGU YANG PADAT :))

DATE : 11 APRIL 2011
TIME : 8.55 AM
VENUE : OFFICE OH OFFICE :)


MORNING EVERYONE
B L O G G E R AND S T A L K E R

*morning sebab aku update blog early in the morning. kat ofis kan.

CERITA HARI SABTU //

okay
tajuk post aku kali ni:
"HUJUNG MINGGU YANG PADAT"

first of all , special thanks untuk Syafiqa Mohtar.
sebab dia lah aku dapat duit poket sikit untuk weekends yang baru lepas ni
*kalau bos kau nak partimer lagi, let me know. i'm always available :)

okay!
pagi sabtu tu, bersamaan dengan 9 April 2011, piqa da book aku untuk sertai dia kat ofis untuk same-same menghabiskan kerjaaaaa dia yang belambakkkkk tu!
haish. boleh tahan banyak dia beb.
haish
and for sure laa, partime tu aku buat becoz of money kan.
maneder keje free kan.
hehe
*thanks encik mazhar! (boss piqa)

aku sampai dekat lrt maluri tu, about 9.15am. Tercegat kat lrt tu, tunggu "CIK PUAN SRI" tu kan.
xder punnn
aku kuwakan handphone dari bagasi
dan mendail nombor "CIK PUAN SRI" kite tu.
name pun "CIK PUAN SRI" kan, so aku sebagai hambanya, kene lah tunggu dia. makan gaji la katekan. hahahha. bodoh kaw piqa! lembab! :P

so, about 9.25am tu, naik LRT untuk ke Masjid Jamek.
bergurau senda dalam LRT tu semua perkara biasa., borak cam x kuat pulak kan.
buat LRT macam bapakkk kami punya :)

sampai kat ofis piqa lebih kurang 9.55am.
STARTTTTTTT KEJE
sampai lah kul 8pm baru kuwa ofis.
dengan berbekalkan hasil kutipan yang telah diberikan dari encik mazhar. aku n piqa plan untuk makan nando's.
actually si piqa nak makan
FISHERMAN'S FRIEND aka MANHATTAN FISH AND CHIPS
hahahhahahaha
tp, tekak aku nak sgt makan nando's. hehe
so
NANDO'S la kite yokkk! :)



atas ni, menu kami
sidelines aku n piqa same je, but
aku amik ayam half
n piqa
quarter
hehehehe :)
total : rm58.25
hehehe.
erkk! kenyang. alhamdulilah :)

before we makan tu, singgah Jalan Tar. kebetulan hari sabtu kan.
piqa nak bli baju bobok! (amirul mukhsin aka adik piqaaaa. zomina aje)
and untuk parents piqa, dia blikan kopok lekor asli dari ganuuu. sodap!
aku pulak bli kan ayah nasik beriani gam
n for mama aku blikan tudung kat AALIA.
ni nak cerita la keadaan mase kat dlm pasar malam tu
biaselah
asal pasar malam jek ramai, asal ramai jek pasar malam
haish
mmg berDECIT jelah aku time jalan dalam tu
xkurang hebatnya jugak,
bile BANGLA BODOH mula beraksi kat kesempitan ruang dalam pasar malam tu.
haish.
dok gatai meraba sini
gatai meraba sana
sat g kene rimbokkkk kot!
vavik hitam betoi!
hmmm

mase jalan dalam pasar malam tu, aku ni baik orgnye
aku bagi piqa jalan depan aku,
n aku lak pegang bahu dia
huhu
almaklumlah.
pendekk kan. kang kalau duk blakang, dia hilang.
so sambil aku memegang bahu piqa, kami pun berjalan.
hehehe
tetibe, aku ternampak fevret aku
"JERING"
nice woooo!
rm2 untuk satu piring
"makcik! bak mai 1 piring! hehe"

about 9.45pm tu, dah setel makan sume.
kitorang decided untuk round2 kat Ladies Department.
niat aku nak beli baju
tapi cammm
alaa, bosanlah baju-baju kat Sogo ni.
*bukan bosan sebenarnye, cuma xder size laaaa. hahahha. mmpos aibkan diri sendiri. :P

tepat kul 10.05pm, kami pun berangkat pulang
BYE-BYE kuala lumpur :)

CERITA HARI AHAD//

bangun pagi
gosok gigi

around 9am, aku dikejutkan oleh siren mak aku
suruh aku bangun. adeh.
maaa, its weekend kan. bagilah tido lebih sikit
haish.
siren xjugak berhenti
still berbunyi
tabahkan hati, bangun jugaklahhh
kang kalau siren tu dah jem, langsung xleh benti. hehe.

siap-siap.
gi PJ ngan mak aku n ayah aku
mmg port kitorang gi every sunday, is kat PJ tu laaa.
xleh mention name tempat, t paparazzi kejar. hahah ! poyo!

jalan..jalan..
usha..usha..
penat..penat..
lapar..lapar..

after tu, kami ke Jusco Balakong pulak.
niat aku nak beli baju, last2, contact lens yang dikejarnya
takpelah, bergaya kan.
aku kan HOT. hahahah
mmpos org baling telor kat kepala aku! haish. :D

lepas tu pulak ke Carrefour pulak.
beli brg dapor.
haish.
ramai betol org.
trolley jek dah memenuhi ruang. haish.

ngam2 kul 4.35, kami pun balikkkk. adeh.
penat gilak. sebab dah seharian dok bejalan jeeee.
gatai kaki ni kalau xg bejalan.

lagipun,
weekend kan,
so spend time dengan family lagi baik.
dari dok kuaq x tentu hala kan :)

dats all peeps. thanks ;)





No comments:

Post a Comment