4/7/11

Joe Flizzow Pujaan Hatiku :)



This entry is specially made for you my dear JoeFlizzow

hehe.
over tak aku? aku admired dia for quite sometimes kot.
since aku form 2.
now, im 22.
so.
lame kan? kire lah sendiri ye.
hehe :)

for me, he such a cute rapper that i ever know.
hehe

yela.
kalau nak dibandingkan Joe dengan Malique
malique ensem sikit kan pada Joe.
tapi becoz of Joe nye personality yg aku rasa best
mmbawa dia untuk menjadi no.1 dalam hati aku.
hahahah.
over sgt dah ni
yela
berangan jek mampu
nak jadi kenyataan mmg xlah kan
mmg dia pndang pulak pmpuan cm aku
takpe Joe, I in the process untuk diet
so, just wait and see
haha
lagi over!
hahahahha :D

i just found his blog.
huhu
excited gila okay!
yelaaaaa, artis pujaan la katenye.
let say, ada Anuar Zain dengan Joe Flizzow depan mata aku.
guess laa sape aku akan pilih.
opkoz la aku pilih dua-dua!
hahahahah! tamakkkk!
sorry peeps!
:)

dulu, cousin aku ade tanya,
"Weh, Too Phat, antara Joe and Malique mana hang suka?"
(dialect UTARA)
aku pun dengan senyuman yang ikhlas,
"Opkoz lah aku suka Joe Flizzowww!"
sebab he is so cute !
hahahahah
so, boleh nampak kan kefanatikan aku tu cane! hehehhe
mmg lah gatal
dah nampak lelaki cute kan.
kalau korang pun same :))

hmm.

hehe.
prince charming ade kat depan sekali kan.
he cant stop by looking at me :)
hehehehhe
perasan !

No comments:

Post a Comment